Ronde TafelYoung Innovators of Medicines

Het businessmodel voor de toekomst van de geneesmiddelensector

De werkgroep Debat & Advies van de Young Innovators of Medicines presenteert de volgende rondetafelbijeenkomst:
“Het businessmodel voor de toekomst: is pay for performance de oplossing? Van procesindicatoren naar uitkomstindicatoren”

Tijdens de ronde tafel starten we met het definiëren van pay for performance. Samen met Joep Rijnierse, medisch directeur bij Amgen, gaan we op zoek naar antwoorden op vragen als wat is performance en hoe kunnen we dat meten? Met een delegatie van het Drug Rediscovery Protocol (DRUP) team gaan wij het gesprek aan over de randvoorwaarden van pay for performance . Betrokken onderzoekers en vertegenwoordigers van het Zorginstituut Nederland en CZ zullen hier ook hun input over geven. Karst Jan de Jong van Vintura leidt de discussie.

Deze bijeenkomst is toegankelijk voor de leden van de Young Innovators of Medicines. Om aan te melden klik op de aanmeldknop. Bij problemen met inloggen graag een mail sturen naar younginnovators@innovatievegeneesmiddelen.nl.

Datum en tijdstip

2019-11-19T17:30:00

Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen
Prinses Beatrixlaan 548-550
2595 BM DEN HAAG

17:30 - 18:00 uur

Inloop incl. hapje

18:00 - 18:15 uur

Wat is pay-for-performance?

Karst Jan de Jong, Senior Consultant Vintura
18:15 - 19:00 uur

Wat verstaan we onder performance?

Joep Rijnierse, Medisch Directeur Amgen
19:00 - 19:15 uur

Pauze

19:15 - 20:00 uur

Wat is nodig voor pay-for-performance?

Vertegenwoordigers DRUP-studie
20:00 - 20:30 uur