Young Innovators of Medicines

Nieuwjaarsevent Young Innovators of Medicines

Donderdag 30 januari organiseren de Young Innovators of Medicines het traditionele Nieuwjaarsevent. De ideale gelegenheid om in contact te komen met collega’s van andere lidbedrijven en samen het glas te heffen op het nieuwe jaar. Wij zorgen voor een interactief en inspirerend programma dat start om 17.00 uur en eindigt rond 21.00 uur.

Het Nieuwjaarsevent staat in het teken van ‘Future Value | Samenwerking in vertrouwen, een breuk met het verleden’. Tijdens deze avond spreken we met elkaar over hoe wij kunnen bijdragen aan het verbeteren van de reputatie van de geneesmiddelensector. En dat begint natuurlijk bij jezelf!

Natuurlijk zorgen wij ook voor een hapje eten en sluiten we de avond af met een borrel.

Deze bijeenkomst is enkel toegankelijk voor de leden van de Young Innovators of Medicines.

Klik op de Aanmeldknop om je verder aan te melden. Indien je inloggegevens hebt kan je klikken op 'Ik ben lid', indien je geen inloggegevens hebt kan je klikken op 'Ik ben geen lid' om jezelf aan te melden.

Datum en tijdstip

2020-01-30T17:00:00

De Fabrique
Westkanaaldijk 73