Pressure cooker workshop GVS

Minister Bruins is voornemens om per 2021 een gemoderniseerde vorm van het Geneesmiddelen Vergoedingen Systeem te introduceren. In april zal VWS een eerste consultatie met alle stakeholders organiseren om de eerste contouren van de modernisering vorm te geven. Dit biedt de Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen een kans om vroegtijdig onze visie op toekomstig beleid voor te stellen.

Een aantal leden van de Vereniging heeft nagedacht over onze wensen voor een modern GVS. Graag willen wij verder bouwen op deze basis, zodat wij op de consultatie in april onze uitgewerkte visie kunnen uitdragen. Dit willen wij doen middels een pressure cooker workshop. Adri Steenhoek, bijzonder-hoogleraar aan het ErasmusMC en Folkert de Groot, adviseur bij ToendersDeGroot, zullen deze workshop modereren. Bij aanmelding ontvangen jullie verdere stukken ter voorbereiding.

Deze workshop is toegankelijk voor de leden van de Vereniging. Om deze workshop zo effectief mogelijk te laten verlopen vragen wij om maximaal 1 persoon per lidbedrijf te laten deelnemen.

Datum en tijdstip

2019-03-27T13:00:00

Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen
Prinses Beatrixlaan 548-550
2595 BM DEN HAAG

13:00 - 13:30 uur

Lunch

Graag aangeven of je de lunch voorafgaand aan de workshop wilt bijwonen.
13:30 - 16:30 uur

Pressure cooking workshop GVS