Ronde tafel - Young Innovators

donderdag 22 juni 2017

17:30 - 20:00 uur

Programma

Bij deze tafel sluiten aan Marc Somberg (Chipsoft), dr. Koen Dreijerink (endocrinoloog UMCU, betrokken bij zorgpad Neuro-endocriene tumoren), Casper Paardekooper en Mark Tolboom (beiden van Vintura Consultancy)
• Chipsoft is een bureau dat zich bezighoudt met de implementatie van softwaretools binnen zorginstellingen. Chipsoft heeft onder andere veel ervaring met de inzet van digitale systemen die alle processen rondom medicatie efficiënt en veilig ondersteunen.
• Dr. Koen Dreijerink is internist-endocrinoloog in het UMCU en houdt zich bezig met de behandeling van neuro-endocriene tumoren (NET). Het UMCU is samen met het Antoni van Leeuwenhoek gecertificeerd als een ENETS (European Neuroendocrine Tumor Society) Center of Excellence. Tussen beide ziekenhuizen is een zorgpad voor NET ontwikkeld.
• Vintura is een zorg en life sciences consultancy bureau. VIntura heeft veel ervaring in consultancy rondom o.a. zorgpadontwikkeling.

Voorzieningen

• Aanmelden
    Aanmelden kan via younginnovators@innovatievegeneesmiddelen.nl o.v.v. ronde tafels