LOGO_ELEMENT

Vereniging maakt Regeerakkoord Special

Naar verwachting presenteren de formerende partijen dinsdag 10 oktober het nieuwe Regeerakkoord. De Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen publiceert daarom diezelfde dag de Regeerakkoord Special met een analyse van de plannen voor de geneesmiddelensector.

Het is na de Prinsjesdag Special de tweede maal in korte tijd dat de Vereniging in een speciale nieuwsbrief kabinetsplannen voor de medicijnbranche onder de loep neemt.

Vaste items
De reguliere nieuwsbrief bevat wekelijks een interview met een professional uit de sector. Een ander vast item is de blog van Paul Korte, Gerard Schouw, Aarnoud Overkamp, Anita Atema of Tom Denee. De rubriek ‘Uit de Vereniging’ bevat onder meer reacties van de Vereniging op ontwikkelingen in de politiek, pers en maatschappij. Verder maakt de nieuwsbrief melding van bijvoorbeeld kennisateliers, congressen en andere grote bijeenkomsten.

Aanmelden
Is uw collega nog niet aangemeld? Attendeer hem of haar dan op dit bericht. Aanmelden voor de nieuwsbrief werkt simpel, via onderstaande link. Klik op het nieuwsbrief archief, om een indruk te krijgen van eerdere edities.

Aanmelden nieuwsbrief