pfizer_rgb_pos

Samenwerking TEDxEindhoven en Pfizer

TEDxEindhoven en Pfizer organiseren in 2018 samen speciale bijeenkomsten voor alle partijen die betrokken zijn bij de Nederlandse zorg. De twee organisaties bieden zorgpartijen een podium om met elkaar in gesprek te gaan over de zorg van de toekomst.

De eerste bijeenkomst vindt begin 2018 plaats, op een nog te bepalen datum. De twee organisaties richten zich op alle stakeholders in de zorg, zoals overheden, zorg- en onderzoekinstellingen, patiëntenorganisaties en geneesmiddelontwikkelaars. Via de samenwerking met TEDxEindhoven wil Pfizer deze zorgpartijen bij elkaar brengen, om gezamenlijk de handen ineen te slaan voor de zorg van de toekomst.

Kankerzorg en antibioticaresistentie
Op het evenement delen toonaangevende nationale en internationale sprekers in diverse vakgebieden via een ‘TED talk’ hun visie op complexe zorgvraagstukken. Zo laten zij hun licht schijnen op de kankerzorg van de toekomst en het wereldwijd groeiende probleem van antibioticaresistentie.

Lightbulb Moments
Pfizer is dit jaar partner van TEDxEindhoven, dat vrijdag 10 november plaatsvond met het thema ‘Lightbulb Moments’: een moment van inspiratie waarop ineens een helder en goed idee ontstaat. Medewerkers van Pfizer vroegen bezoekers tijdens het event hun ‘heldere ogenblik’ voor de zorg van de toekomst op papier te zetten. Het bedrijf verzamelt de ideeën en gebruikt ze als input voor volgende bijeenkomsten.

Bericht Pfizer

Website TedXEindhoven