celgene

Celgene schenkt € 75.000 aan Prinses Máxima Centrum

Het Prinses Máxima Centrum heeft voor de komende drie jaren een schenking ontvangen van in totaal € 75.000 van Celgene, lidbedrijf van de Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen. Dat maakte het kinderoncologisch instituut 4 december bekend.

De schenking moet ondersteuning geven aan de Prinses Máxima Centrum Academy en deels voor het programma Kind & Ontwikkeling. Dit hoofdproject streeft naar optimale kwaliteit van leven voor kinderen en hun gezinnen tijdens en na de behandeling in het Prinses Máxima Centrum.

Extra mooi
Het Centrum noemt de samenwerking ‘extra mooi’, omdat beide organisaties kennisuitwisseling en verbetering van kwaliteit van leven hoog in het vaandel hebben staan. Momenteel werken beide partijen aan een eventuele nadere invulling van de samenwerking. Zo kan de inhoudelijke expertise van Celgene op diverse gebieden waardevol zijn voor het programma van de Prinses Máxima Centrum Academy. Celgene levert deze kennis zonder kosten en alleen daar waar dat gericht van toepassing is.

Bericht Prinses Máxima Centrum Centrum