2017-11-07 foto congres

PharmInvestHolland present op Innovation for Health-congres

Donderdag 1 februari vindt Innovation for Health plaats, hét nationale evenement op het gebied van Life Sciences & Health. Op de bijeenkomst in Rotterdam ontmoeten bezoekers toonaangevende innovators en ontdekken zij de nieuwste trends in de zorg.

Innovation for Health trekt jaarlijks zo’n achthonderd bezoekers en is de ideale gelegenheid om in contact te komen met diverse stakeholders in de zorg.

Ambitie PharmInvestHolland
Ook de Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen organiseert op het congres een workshop. Dit gebeurt samen met de partners van PharmInvestHolland, een platform dat het Research & Development (R&D)-klimaat voor geneesmiddelen in Nederland stimuleert. PharmInvestHolland gaat later dit jaar van start met de ambitie om Nederland op de kaart te zetten als aantrekkelijk land voor R&D-projecten en andere investeringen. In de workshop staat de internationale positie en aantrekkelijkheid van Nederland centraal.

Verbetering onderzoek en ontwikkeling

Paul Korte (voorzitter Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen), André van de Sande (CEO Xendo) en Ad Antonisse (directeur Corporate Affairs & Market Access, AstraZeneca) zijn de sprekers. Zij vertellen over hun ervaringen met onderzoek en ontwikkeling van geneesmiddelen in Nederland en hoe dit verder verbeterd kan worden. Ook zal Paul Korte het doel en het belang van PharmInvestHolland onderstrepen.

Korting leden Vereniging
Leden van de Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen krijgen 50 euro korting op een toegangskaartje. De benodigde vouchercode is op te vragen bij Shanna Ferdinandus, adviseur PharmInvestHolland bij de Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen, via s.ferdinandus@innovatievegeneesmiddelen.nl.

Website Innovation for Health