Corp_site_banners_new-logo_BES-corp

BIO-Europe Spring: belangrijkste biotech beurs van Europa

Van 12 tot en met 14 maart vindt de belangrijkste biotech beurs van Europa, de BIO-Europe Spring, plaats in Amsterdam. Tijdens deze conferentie presenteert PharmInvestHolland haar bidbook.

PharmInvestHolland is een publiek-privaat initiatief dat het Research & Development (R&D) klimaat voor geneesmiddelen in Nederland stimuleert.

Bidbook
Om Nederland op de kaart te zetten als aantrekkelijk vestigingsland voor biofarmaceutische bedrijven maakt het initiatief PharmInvestHolland een bidbook. Met het bidbook hopen de partners van PharmInvestHolland buitenlandse biofarmaceutische bedrijven te motiveren om zich in Nederland te vestigen of om te investeren. Tijdens BIO-Europe Spring is het bidbook in te zien. Ook kunnen deelnemers het bidbook bij de stand van Health-Holland downloaden en per e-mail versturen.

BIO-Europe Spring
De jaarlijkse conferentie BIO-Europe Spring biedt bedrijven en organisaties, die actief zijn in de Life Sciences & Health sector, het perfecte platform voor samenwerking en groei. Het partnering systeem van de BIO-Europe conferenties maakt het mogelijk om snel en efficiënt potentiële partners, klanten of financiers te identificeren, te benaderen en te ontmoeten. Dit biedt het initiatief PharmInvestHolland een goede gelegenheid de Nederlandse Life Sciences sector op de kaart te zetten. Aanmelden voor de conferentie is nog mogelijk.

Website BIO-Europe Spring

Verenigingspagina vestigingsklimaat