Foto Brigitte Drees

Nieuwe directeur Pivot Park: Brigitte Drees

Brigitte Drees is per 1 maart de nieuwe directeur van Pivot Park in Oss. Dit laat het Pivot Park weten in een persbericht.

‘Wij zijn zeer ingenomen met de aanstelling van Brigitte als CEO van het Pivot Park en Pivot Park Screening Centre,’ aldus Rob Prins, bestuursvoorzitter van het Pivot Park. ‘Dankzij haar rollen binnen diverse besturen en netwerkorganisaties is zij een ervaren en uitstekende verbinder. Zij beschikt over de capaciteiten om de ontwikkeling van het Pivot Park en de community verder aan te jagen.’

Ervaring
Na haar opleiding farmacie aan de Universiteit Utrecht werkte Drees in diverse rollen onder andere bij Organon, Alliance Health Care, Polos en Orly Pharma. Bij deze bedrijven deed zij ervaring op met de voorbereidingen op en introductie van geneesmiddelen op de markt, advisering omtrent ondernemerschap en algemeen bedrijfsmanagement.

Pivot Park
Het Pivot Park bestaat sinds 2012. Inmiddels werken er ruim 500 medewerkers op het terrein en doen tientallen bedrijven op het park onderzoek naar medicijnen tegen de meest uiteenlopende ziektes.

Persbericht Pivot Park