logo-young-innovators

YIM e-health rondetafel 20 juni

De werkgroep Debat & Advies van de Young Innovators of Medicines (YIM) organiseert 20 juni in Amersfoort een tweede rondetafelsessie over e-health. De bijeenkomst staat in het teken van de vraag hoe zorgverzekeraars e-health initiatieven kunnen vergoeden.

De bijeenkomst vindt plaats bij organisatieadviesbureau Twynstra Gudde in Amersfoort en is een vervolg op de eerste succesvolle rondetafel van YIM over e-health, die eind april plaatsvond.

Toekomst e-health
Waar de eerste rondetafel ging over de achtergrond van e-health, gaan deelnemers 20 juni dieper met elkaar in op de toekomst van het onderwerp binnen de geneesmiddelensector. Zorgverzekeraar Zilveren Kruis is aanwezig om te spreken over vergoeding van e-health initiatieven door zorgverzekeraars. Ook deelt Zilveren Kruis haar visie op de toekomst van het digitale zorgconcept.

Aansluiting Value-Based Healthcare
De bijeenkomst start om 17.00 uur met een buffet. Tijdens het inhoudelijke deel, dat om 17.30 uur begint, gaan deelnemers met elkaar in dialoog over de mogelijkheden van e-health binnen de bestaande gezondheidszorg toe te passen. Ook wordt aansluiting gezocht met Value-Based Healthcare.

De bijeenkomst is exclusief toegankelijk voor YIM-leden. Aanmelden kan via onderstaande link.

Inschrijvingsformulier rondetafel e-Health 20 juni

Blog Rick Henderik e-Health