Op weg naar een nieuwe geneesmiddelenagenda

KPMG Plexus maakte het afgelopen jaar een trendanalyse van de geneesmiddelensector, op verzoek van de Vereniging. De samenvatting van dat rapport is te vinden in het eerste deel van de brochure (‘Trendanalyse’). Op basis van die analyse schetst de Vereniging in het tweede deel hoe zij wil inspelen op die ontwikkelingen (‘Geneesmiddelenagenda’). De brochure belicht vier pijlers van die agenda: innovatie, betaalbaarheid, toegankelijkheid en kwaliteit.

gma klein
voorkant brochure gma.JPG

KPMG Plexus maakte het afgelopen jaar een trendanalyse van de geneesmiddelensector, op verzoek van de Vereniging. De samenvatting van dat rapport is te vinden in het eerste deel van de brochure (‘Trendanalyse’). Op basis van die analyse schetst de Vereniging in het tweede deel hoe zij wil inspelen op die ontwikkelingen (‘Geneesmiddelenagenda’). De brochure belicht vier pijlers van die agenda: innovatie, betaalbaarheid, toegankelijkheid en kwaliteit.