Werken bij VIG

Bekijk hier de vacatures van de Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen en lees de verhalen van medewerkers van onze lidbedrijven over hun passie en drijfveer om te werken aan de medicijnen van morgen.

Als echte taalliefhebber schrijf jij duidelijke en aansprekende teksten.

Eindredacteur | 32 - 40 uur per week

Op creatieve wijze actuele thema’s vertalen naar aansprekende content voor online kanalen

Online marketeer | 32-40 uur per week

Een leuke afwisselende functie waar je enerzijds werkt voor je manager en zijn afdeling en anderzijds werkt ter ondersteuning van de jurist.

Secretaresse | 24, 28 of 32 uur per week

Ben jij een echte liefhebber van de Haagse politiek en vind je innovatie, zorg en economie een boeiende combinatie? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe junior adviseur public affairs.

Junior adviseur public affairs | 32 - 40 uur per week

Met jouw kennis van het zorgsysteem en netwerkkwaliteiten kun je een waardevolle bijdrage leveren aan het geneesmiddelenbeleid in Nederland. Je werkt als projectleider bij de Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen (VIG) in een ambitieuze organisatie waar ook alle ruimte is voor jouw groeiambities.

Projectleider Building Coalitions | 32 - 40 uur per week

Werken bij een geneesmiddelenbedrijf

Medewerkers van geneesmiddelenbedrijven vertellen hoe ze zich dagelijks inzetten in de strijd tegen ziekten. Hoe ziet hun werkdag eruit, wat drijft hen, wat willen ze bereiken? Lees hier hun persoonlijke verhalen.

Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen

De Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen (VIG) is de branchevereniging van geneesmiddelen- en vaccinbedrijven in Nederland. De ruim veertig leden richten zich op de ontwikkeling en op de markt brengen van innovatieve geneesmiddelen. Medicijnen die ervoor zorgen dat we kunnen werken, zorgen en genieten. De leden van de VIG werken aan de medicijnen van morgen, voor ziekten waarvoor nu nog geen passende behandeling is.