30-05-2023

Dutch Medicine Days op 20 en 21 september

Medicines Days landscape
De Dutch Medicine Days worden dit jaar gehouden op 20 en 21 september, in theater De Lievekamp in Oss. Tijdens deze conferentie presenteren partners uit het bedrijfsleven, wetenschappelijke en beroepsverenigingen hun bevindingen, en delen zij informatie en ervaringen.

Het programma biedt inzicht in de toekomst van medicijnontwikkeling en toepassingen in de gezondheidszorg. Jaarlijks brengen de Dutch Medicine Days honderden professionals bij elkaar, die zich inzetten voor onderzoek naar en ontwikkeling van innovatieve geneesmiddelen. Voor de komende editie worden 600 à 700 deelnemers verwacht.

Partners

Dit event wordt georganiseerd door FIGON, de federatie voor innovatieve geneesmiddelen onderzoek Nederland, in samenwerking met Hyphen Projects. De Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen (VIG) en diverse VIG-leden zijn partner van de Dutch Medicine Days.

Meer info en aanmelden