16-05-2023

Dag van de Code in teken van Passende Zorg

Dag van de code Passende zorg samenwerken
Op 4 juli viert de VIG de jaarlijkse Dag van de Code. Op deze dag zetten we de spotlights op mooie maatschappelijke initiatieven binnen onze sector. Hoe dragen onze leden, samen met andere stakeholders, bij aan Passende Zorg?

Na een inspirerende keynote is de vloer voor onze leden. Met onze zorgpartners nemen ze ons mee naar succesvolle samenwerkingen die essentieel zijn in de transitie naar passende en duurzame zorg. Het wordt een interactieve middag vol best practices, verrassende verhalen, interviews en duo pitches. Centraal staat de gezamenlijke inzet voor beschikbaarheid en toegankelijkheid tot nieuwe geneesmiddelen.

Netwerken
De Dag van de Code is een jaarlijkse bijeenkomst voor leden en stakeholders. Na afloop zetten we de ontmoetingen voort tijdens een netwerkborrel.

Waar en wanneer
De Dag van de Code vindt plaats op dinsdag 4 juli 2023 van 14:30 tot 17:15 uur bij Astellas in Leiden. We hopen u daar te ontmoeten!

Meer informatie over de invulling van het programma volgt binnenkort.

Aanmelden voor de Dag van de Code