25-04-2023

VIG Talk on Tour: 23 juni in Oss

2200239 VIG TALKONTOUR 02 B
De VIG Talk, tijdens de coronapandemie vaak gehouden in digitale vorm, gaat het land in! Een eerste event is gepland op vrijdagmiddag 23 juni, bij Organon in Oss. Het thema is duurzame geneesmiddelenproductie in Nederland.

Duurzame productie van geneesmiddelen in Nederland is goed voor de economie én goed voor de gezondheidszorg omdat het bijdraagt aan de beschikbaarheid van geneesmiddelen. De nadelen van productie in verre landen als China en India worden steeds meer gezien.
Daarom moeten we de geneesmiddelenproductie die al in Nederland aanwezig is, koesteren en zo mogelijk uitbreiden, met oog voor duurzaamheid.

Rondleiding

Praat mee in een interactieve sessie met onder meer Petra Willems (managing director Organon Benelux), Wenny Raaymakers (locatiedirecteur Organon Benelux), Rob Nelissen (Director Operations Organon) en Thomas Grosfeld (teammanager economie, ondernemerschap en internationaal VNO-NCW en MKB Nederland). De centrale vraag is: hoe kunnen we in Nederland duurzame productie van geneesmiddelen stimuleren? Op het programma staat ook een rondleiding door het Organon Experience Center.

Sprekers Oss Organon

Aanmelden

De locatie voor deze VIG Talk on Tour is niet toevallig gekozen. Dit jaar is het namelijk 100 jaar geleden dat in Oss de eerste geneesmiddelen werden gemaakt.
Deze VIG Talk on Tour vindt plaats op vrijdagmiddag 23 juni, van 13.30 tot 18.00 uur. Aanmelden kan al via onderstaande link!

Aanmelden voor VIG Talk on Tour op 23 juni