01-06-2021

Datatechnologieën centraal op symposium aanpak AMR

Datatechnologie
Hoe zet je nieuwe datatechnologieën in bij de bestrijding van antimicrobiële resistentie? Op 24 juni organiseert AMR Insights hierover het internationaal matchmaking symposium ADTCA 2021.

Het Advancing Data Technologies to Corner AMR 2021 (ADTCA) richt zich op het versterken van opkomende data-technologieën zoals Artificial Intelligence, Machine Learning, Deep Learning, maar ook Internet-of-Things en Blockchain bij het voorkomen en bestrijden van Antimicrobiële resistentie (AMR). Daarbij moet je ook denken aan de toepassingen van data technologie bij de R&D van nieuwe antibiotica en nieuwe microbiële diagnostiek.

Naast lezingen van sprekers uit Europa en de Verenigde Staten, zijn er ook matchmakings en een forumdiscussie. De forumdiscussie wordt geleid door Pieter Jeekel van de Nederlands AI Coalitie.

Klik hier voor programma en aanmelden