28-02-2023

Nieuwe general managers bij VIG-leden

Dirk van der Mijnsbrugge protretfoto
De afgelopen maanden zijn er diverse nieuwe algemeen directeuren (general managers) aangesteld bij leden van de Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen (VIG). We stellen er deze week graag vier voor.

Dirk Vander Mijnsbrugge (zie foto hierboven) trad per 1 februari in dienst bij Pfizer als general manager. Vander Mijnsbrugge heeft de Belgische nationaliteit en werkt al 25 jaar bij Pfizer.

Carolina Correa is sinds begin van dit jaar de nieuwe general manager van Amgen, in Amsterdam. De Argentijnse Correa werkte voor verschillende farmaceutische bedrijven in onder meer Zwitserland, Engeland, Canada en Spanje.

Stephan Langenbach is sinds januari de nieuwe general manager van Boehringer Ingelheim. Langenbach, van oorsprong Duitser, werkte de afgelopen twintig jaar voor het bedrijf in verschillende rollen in Zwitserland, de Verenigde Staten en Duitsland.

Stephanie Caron startte per 1 november bij Ferring als general manager. Zij heeft de Franse nationaliteit en was al werkzaam bij Ferring.