14-02-2023

Position paper Medische preventie

De overheid zet zich met het Nationaal Preventieakkoord in om Nederlanders gezonder te maken. Dit doet ze vooral door het stimuleren van een gezonde levensstijl en het realiseren van een groene, beweegvriendelijke leefomgeving. Maar om Nederland écht gezonder te maken is het belangrijk om ook breed in te zetten op medische preventie. De Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen (VIG) heeft een position paper ontwikkeld over hoe meer aandacht voor medische preventie kan bijdragen aan het voorkomen, voorspellen en effectiever behandelen van ziektes.

Download publicatie

Vul je gegevens in om de publicatie te kunnen downloaden. De publicatie zal ook naar je mail verstuurd worden.

VIG gebruikt je persoonsgegevens voor het toesturen van de door jouw gevraagde informatie. Als je bovenstaande optie hebt aangevinkt, gebruiken wij je gegevens voor marketing doeleinden. Je kunt je op elk moment eenvoudig weer uitschrijven.