03-09-2019

Reminder Septemberbijeenkomst Nieuwspoort

Logo VIG
Over ruim drie weken vindt de jaarlijkse Septemberbijeenkomst plaats van de Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen. De bijeenkomst in Nieuwspoort staat in het teken van een toekomstbestendig zorgsysteem. Komt u ook? Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar!

Verschillende zorgprofessionals nemen plaats aan tafel bij dagvoorzitter Maria Henneman. Samen buigen zij zich over de betaalbaarheid en beschikbaarheid van nieuwe behandelingen. Hoe gaan we de transitie naar een toekomstbestendig zorgstelsel vormgeven, met inachtneming van de belangen van alle betrokkenen?

Tafelgasten

Onze gasten zijn Lea Bouwmeester (kwartiermaker Alliantie Digitaal Samenleven), Ronald Brus (CEO myTomorrows), Joep de Groot (Bestuursvoorzitter CZ), Jan Hazelzet (Hoogleraar waardegedreven zorg Erasmus MC), Hugo Hurts (Directeur CBG), Edwin Ket (Directeur Market Access BMS) en Jacquelien Noordhoek (Directeur Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting).

Meer info

Septemberbijeenkomst vindt plaats op donderdag 26 september, vanaf 15.00 uur tot 19.00 uur in perscentrum Nieuwspoort in Den Haag. Heeft u interesse? Mail dan naar [email protected]. Wij nemen contact met u op.