21-12-2021

Reminder VIG Talk 13 januari: Rituelen en geheimen van een nieuw kabinet

Combi foto Peter en Gerard
De langste formatie ooit is ten einde: er ligt een coalitieakkoord en binnenkort staat een nieuw kabinet op het bordes. Maar hoe komt zo’n akkoord tot stand en hoe stel je een kabinet met een nieuwe bestuursstijl samen? Peter Kee en Gerard Schouw geven antwoord tijdens de VIG Talk van 13 januari.

Parlementairredacteur Peter Kee (‘De Nieuws BV’/BNNVARA) kent het Binnenhof van binnen en buiten. Hij schreef het boek ‘Code Rood’ over het tot stand komen van het coronabeleid.
VIG-directeur Gerard Schouw kent de Haagse bestuursstijlen als geen ander. Hij was 25 jaar politiek actief onder andere als Tweede Kamerlid, senator en partijvoorzitter.

Discussie

Na een korte presentatie van beide sprekers kunnen deelnemers aan de VIG Talk zich via de chatfunctie mengen in de discussie en vragen stellen aan de gasten.

Live 13 januari

Dit live event vindt plaats op donderdag 13 januari 2022, van 16.00 tot 17.00 uur. Deelnemers ontvangen kort voor het live event een linkje voor online toegang. Aanmelden voor deze VIG Talk kan via onderstaande link.

Aanmelden VIG Talk 13 januari