27-09-2022

Samen werken aan inclusief werkgeverschap

Diversity Day 2022 09 27 121524
AstraZeneca en Roche organiseren op Diversity Day op 4 oktober een interactieve talkshow over inclusief werkgeverschap. Daarbij staat de vraag centraal hoe werkgevers aanvullende ondersteuning kunnen bieden aan niet-traditionele gezinsvormen.

Op Diversity Day organiseren veel bedrijven een activiteit om aandacht te vragen voor inclusie en diversiteit. Ook de geneesmiddelensector hecht grote waarde aan een veilige, inspirerende en inclusieve werkomgeving. Om het belang van inclusiviteit en diversiteit binnen de sector nog sterker te benadrukken, is dit thema dit jaar expliciet binnen de Code opgenomen, in artikel 3.6.

Wat is nodig?

Onder leiding van Stijn Gijsbers en Peter van der Wal praten Sara Coster (Kinderwenscoach en counselor Andere Gezinsvormen van Stichting Meer Dan Gewenst) en Bianca Busser-Van der Meer (Expert Lead Compensation & Benefits) van HEMA over goede arbeidsvoorwaarden voor niet-traditionele gezinnen.
Vervolgens bespreken Carla Vos (plaatsvervangend directeur Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen), Maturin Tchoumi (Managing Director van Roche Netherlands) en D&I champion Miriam van Brugen over wat er nodig is om de geneesmiddelensector inclusiever te maken.

Aanmelden

Praat ook mee op 4 oktober van 17.00 tot 19.00 uur in het WTC in Den Haag en meld je aan via deze link!