09-02-2021

Twee VIG Talks in aantocht, met oog op verkiezingen

Dennis Wiersma
Donderdag 11 februari praten Dennis Wiersma (VVD) en Bart van Zijll Langhout (Janssen) in een VIG Talk over het onderwerp ‘medicijnen en ondernemersklimaat’. Dit is de tweede VIG Talk in aanloop naar de Kamerverkiezingen. De derde staat gepland op 4 maart.

Aanstaande donderdag is de eerste spreker Dennis Wiersma, al vier jaar lid van de Tweede Kamer voor de VVD, en nummer 9 op de VVD kandidatenlijst voor de verkiezingen op 17 maart. Wiersma was afgelopen jaren namens de VVD woordvoerder innovatiebeleid in de Tweede Kamer.
De tweede spreker is Bart van Zijll Langhout. Als Lead Janssen Campus Nederland is hij eindverantwoordelijk voor alle activiteiten van Janssen in Nederland.

Meld je aan

Dit live event vindt plaats op donderdag 11 februari, van 16.00 tot 17.00 uur. Gerard Schouw, directeur Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen (VIG) is dagvoorzitter.
Als u bent aangemeld, ontvangt u enkele uren voor het event een linkje voor online toegang. Tijdens de VIG Talk kunt u vragen stellen aan beide sprekers, via de chatfunctie.
Deze online bijeenkomst is relevant voor iedereen die actief is binnen de LSH-sector. Aanmelden kan via onderstaande link.

VIG Talk 4 maart

Op donderdag 4 maart draait de VIG Talk om verschillende onderwerpen: GVS, WGP en tekorten. Sprekers bij deze VIG Talk zijn Jean Hermans (voorzitter van de Bogin, de belangenorganisatie van fabrikanten van generieke geneesmiddelen in Nederland) en Wim de Haart (manager gezondheidseconomie en vergoedingen bij de VIG). Meer informatie over deze VIG Talk volgt de komende weken. Aanmelden is al mogelijk, zie onder!

Aanmelden VIG Talk 11 februari

Aanmelden VIG Talk 4 maart