Deze elementen samen zorgen ervoor dat iedere uiting van de VIG direct en duidelijk herkenbaar is. Uitgangspunt van de nieuwe huisstijl zijn frisse kleuren, nieuwe beelden en een sterk en duidelijk logo. Deze lijn is doorgetrokken in de nieuwe corporate website en is ook duidelijk herkenbaar op www.medicijnenvoormorgen.nl waar de publiekscampagne in juli van start ging.
Onze nieuwe site is op 25 augustus live gegaan en houdt dezelfde url: www.vereniginginnovatievegeneesmiddelen.nl. Binnen deze site is ook een plaats voor de nieuwe landingspagina van onze publiekscampagne: www.medicijnenvoormorgen.nl. Hierop zijn aansprekende patiëntverhalen te vinden over de waarde van geneesmiddelen. Zeker een bezoek waard!
In de nieuwe uitstraling hebben we ook de huisstijl van YIM meegenomen. Samen met de collega’s van YIM en het ontwerpbureau zijn we gekomen tot een eveneens frisse uitstraling en een duidelijk en herkenbaar logo. Livegang van deze website zal medio september plaatsvinden.