19-01-2021

VIG Talk over nieuw kabinet: aanmelden kan nog!

Marieke ten Katen en Marcel Gerritsen
‘Never a dull moment’ in Den Haag. Het kabinet is nu demissionair, er is een COVID-crisis en in maart zijn er Kamerverkiezingen. Binnenhof-watchers Marieke ten Katen (Elsevier Magazine) en Marcel Gerritsen (BPRA) geven hun visie donderdag in een VIG Talk.

Welke standpunten nemen politieke partijen in over de zorg en geneesmiddelen, ook in relatie tot COVID-19? Wat komt er mogelijk in een nieuw regeerakkoord over zaken als preventie, kostenbeheersing, uitkomstgerichte zorg en het terughalen van medicijnontwikkeling en -productie naar Europa en Nederland?

Chatvragen

Dagvoorzitter Gerard Schouw bespreekt deze en andere items met Marieke ten Katen en Marcel Gerritsen, tijdens dit online event op donderdag 21 januari van 16.00 tot 17.00 uur. Online deelnemers kunnen via de chat vragen stellen aan de sprekers.

Volgende keer

De Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen (VIG) organiseert in de eerste maanden van 2021 nog enkele VIG Talks over de Kamerverkiezingen. Op donderdag 11 februari, van 16.00 tot 17.00 uur, is er een VIG Talk Verkiezingen over het innovatie- en vestigingsklimaat in Nederland. Het thema op deze dag is ‘innovatie- en vestigingsklimaat’. De sprekers zijn al bekend: Dennis Wiersma (VVD, Tweede Kamerlid) en Bart van Zijll Langhout (Janssen). Meer info volgt binnenkort!

Aanmelden voor VIG Talk 21 januari