‘Je vader of moeder, broer of zus, partner, kind of… misschien jij zelf. Iedereen heeft wel een persoonlijk en aangrijpend verhaal waarom hij of zij niet wil opgeven. Want kanker raakt iedereen. En nog te vaak wordt er dan een ongelijke strijd gestreden,' zeggen Annemiek, Joke, Marit, Stephanie en Marcel van het team customer marketing managers oncology van Bristol-Myers Squibb.
'Zo investeren we bij Bristol-Myers Squibb in onderzoek naar innovatieve behandelopties en nieuwe biomarkers die personalised healthcare voor meer patiënten mogelijk maakt. Met als doel de overleving en de kwaliteit van leven van kankerpatiënten te verbeteren.’
Extra stap
‘In Nederland streven we er naar dat alle patiënten toegang hebben en behouden tot onze huidige therapieën. En dat we een basis leggen voor het testen met biomarkers. Daarnaast blijven we bouwen aan innovatieve partnerships, om de patiëntenzorg in Nederland verder te optimaliseren. Wij denken graag mee en waar nodig willen we een extra stap doen. We boeken vooruitgang, maar er blijft zoveel te doen. Daarom geven wij niet op!’
#WijGevenNietOp
De belofte van het team van Bristol-Myers Squibb is onderdeel van de campagne #WijGevenNietOp, waarin medewerkers van geneesmiddelenbedrijven vertellen over hun toewijding bij de ontwikkeling en productie van nieuwe medicijnen tegen ziektes waarvan we vandaag de strijd nog verliezen. Lees hier het hele verhaal van de customer marketing managers oncology van Bristol-Myers Squibb.