08-01-2019

Woensdag 30 januari: YIM Nieuwjaarsevent

Op 30 januari vindt het jaarlijkse Nieuwjaarsevent plaats van de Young Innovators of Medicines (YIM). Dit jaar staat het event in het teken van ‘Future Value | Een kijkje achter de schermen in de politieke arena’.

Young professionals tot en met 35 jaar die bij een bedrijf werken dat lid is van de Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen, kunnen zich nog aanmelden voor het Nieuwjaarsevent.

Inspirerend programma
Net als bij voorgaande events zorgt YIM, de jongerentak van de Vereniging, voor een interactief en inspirerend programma. Het event is voor young professionals in de geneesmiddelensector dé ideale manier om in contact te komen met collega’s van andere lidbedrijven. Samen brengen de aanwezigen een toost uit op het nieuwe jaar.

Drie sprekers
Op het Nieuwjaarsevent geven drie sprekers een inkijkje in de wereld van politiek Den Haag. Gerard Schouw, directeur Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen, trapt om 17.30 uur af. Hierna neemt Anthony Stigter, Secretaris algemeen economisch beleid en gezondheidszorg bij VNO-NCW, het stokje van hem over. Ook Hugo van Rooijen, Governmental Affairs Manager bij Janssen, deelt zijn ervaringen. Om 19.00 uur start het dinerbuffet, waarna een speeddatesessie en een afsluitende borrel de avond completeren.

Tijdschema
17:00 - 17:30 uur
Inloop
17:30 - 18:00 uur
Gerard Schouw - Algemeen Directeur, Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen
18:00 - 18:30 uur
Anthony Stigter - Secretaris algemeen economisch beleid en gezondheidszorg, VNO-NCW & MKB Nederland
18:30 - 19:00 uur
Hugo van Rooijen - Governmental Affairs Manager, Janssen Nederland
19:00 - 19:45 uur
Dinerbuffet
19:45 - 20:45 uur
Speeddaten
20:45 - 21:30 uur
Borrel

Locatie
Het YIM Nieuwjaarsevenement vindt 30 januari plaats bij VNO-NCW in Den Haag. VNO-NCW beschikt over een parkeergarage. De ingang hiervan bevindt zich aan de achterzijde van het gebouw.

Locatie: De Malietoren
Bezuidenhoutseweg 12