22-09-2020

Schouw: ‘Mis Septemberbijeenkomst over corona niet!’

Gerard Schouw nw 09-2021
‘Niet eerder hadden we een Septemberbijeenkomst over een onderwerp dat Nederland zó bezig houdt’, zegt Gerard Schouw, directeur Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen (VIG). Het thema is: ‘Nederland coronaproof? Medicijnen en vaccins – lessons learned’.

‘De urgentie van het onderwerp zien we terug in het aantal aanmeldingen’, zegt Schouw. ‘Dat zijn er nu al honderden. Maar omdat we deze jaarlijkse relatiebijeenkomst nu voor het eerst online organiseren, worden we niet beperkt door een maximum aantal stoelen. Het goede nieuws is daarom: aanmelden kan nog steeds. We hebben maar liefst twaalf interessante gasten, die in het panel of via een video hun licht laten schijnen op dit thema. Mis het niet!’

Live vanuit Nieuwspoort

Dagvoorzitter Rens de Jong modereert woensdag 30 september live vanuit Nieuwspoort het event, van 15.30 tot 17.00 uur. Met medewerking van: Hayke Veldman (VVE), Joba van den Berg (CDA), Ingrid Thijssen (VNO-NCW), Dianda Veldman (Patiëntenfederatie Nederland), Ton de Boer (CBG), Ernst Kuipers (Landelijk Netwerk Acute Zorg), Clémence Ross-van Dorp (ambassadeur topsector LSH-sector), Ida Haisma (Leiden Bio Science Park), Hans Schikan (Top Team LSH), Dorota Mazurkiewicz (Biogen), Ben Lucas (MSD) en Bart van Zijll Langhout (Janssen).

Vragen stellen via chat

Aanmelden kan via onderstaande link. Deelnemers ontvangen een bevestiging en kort voor de Septemberbijeenkomst, om het event live te volgen. Via de chatfunctie is het mogelijk om tijdens het event opmerkingen te plaatsen en vragen te stellen aan de panelleden.

Aanmelden VIG Septemberbijeenkomst