08-09-2020

VIG Septemberbijeenkomst: wat heeft corona ons geleerd?

Corona, coronavaccin, Covid-19
De jaarlijkse Septemberbijeenkomst van de Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen (VIG) heeft dit jaar als thema: ‘Nederland coronaproof? Medicijnen en vaccins – lessons learned’. Meld je nu aan voor dit online event op 30 september!

Tweede Kamerleden Joba van den Berg (CDA) en Hayke Veldman (VVD) nemen deel aan het paneldebat, onder leiding van dagvoorzitter Rens de Jong. De bijeenkomst wordt opgenomen in Nieuwspoort (Den Haag), waar in verband met de coronamaatregelen geen publiek aanwezig is. Maar de discussie is online te volgen. De deelnemers op afstand kunnen via de chatfunctie vragen stellen, die zo veel mogelijk meteen worden beantwoord.

Paneldiscussie
Ook Ton de Boer (CBG), Hans Schikan (Top Team LSH), Ida Haisma (Leiden Bio Science Park) en Dorota Mazurkiewicz (Biogen) nemen live deel aan de paneldiscussie.
Via filmpjes geven Ernst Kuipers (Landelijk Netwerk Acute Zorg), Ingrid Thijssen (VNO-NCW), Dianda Veldman (Patiëntenfederatie Nederland), Clémence Ross- van Dorp (ambassadeur topsector LSH), Ben Lucas (MSD) en Bart van Zijll Langhout (Janssen) hun visie op het thema van de dag.

Aanmelden
Dit online event vindt plaats op woensdag 30 september, van 15.30 tot 17.00 uur. Aanmelden kan nog! Deelnemers ontvangen kort voor het event een linkje.

Aanmelden VIG Septemberbijeenkomst