logo-young-innovators

Al ruim honderd aanmeldingen YIM Nieuwsjaarsevent

Donderdag 25 januari staat in Maarssen het Nieuwjaarsevent van de Young Innovators of Medicines (YIM) op het programma. De belangstelling is groot: de teller staat nu al op 110 aanmeldingen. YIM-leden die zich nog willen aanmelden, moeten snel zijn.

Onder de naam ‘Starting up the Future’ presenteren de Young Innovators of Medicines 25 januari een aantrekkelijk programma. De bijeenkomst staat in het teken van best practices die bijdragen aan de toekomst van de geneesmiddelensector. Hierbij komt ook de vraag aan de orde wat young professionals hierin kunnen betekenen.

Successen biotech startup
YIM besteedt op het event ook aandacht aan de #WeWontRest publiekscampagne van EFPIA, de Europese koepel van geneesmiddelenbedrijven. Deze campagne heeft als doel de passie, innovatiekracht en betrokkenheid van de geneesmiddelensector te laten zien aan de samenleving. Ook delen Tjeerd Barf en Allard Kaptein van de succesvolle Nederlandse biotech start-up Acerta hun successen en uitdagingen in de geneesmiddelenbranche.

Professionele foto maken
Daarnaast vindt er een netwerksessie plaats waar bezoekers collega’s van andere lidbedrijven kunnen ontmoeten. Ook is er de mogelijkheid om een professionele profielfoto te laten maken, wat jonge werknemers helpt om zich zowel binnen als buiten het bedrijf te profileren. Geïnteresseerden kunnen hun wens voor het maken van een foto aangeven bij hun inschrijving.

Aanmelden YIM Nieuwjaarsevent