tech&medcijnen_met oortje

BNR-radiospotjes nieuwe medicijnen van start

Vanaf woensdag 11 april zendt BNR radiospotjes uit van de Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen over het belang van de ontwikkeling van nieuwe medicijnen. Daarnaast start BNR promospotjes waarin de zender de podcasts Tech & Medicijnen aankondigt.

In de radiospotjes, die zo’n dertig seconden duren, benadrukt de Vereniging de noodzaak voor behandeling op maat en investeringen in onderzoek naar nieuwe medicijnen.

Promospotjes podcasts
Ook zijn er vanaf 11 april op BNR dagelijks promospotje’s te beluisteren. Hierin brengt BNR-presentator Tom van ’t Hek de podcasts over Tech & Medicijnen onder de aandacht. In deze podcasts is aandacht voor het thema geneesmiddelen en medische technologie, zoals slimme pillen, politiek, big data, gentherapie en immunotherapie. De podcasts worden mogelijk gemaakt door de Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen, omdat de Vereniging het belangrijk vindt om medische deskundigen aan het woord te laten over de nieuwste medische innovaties.

BNR-promospotje Tech & Medicijnen