2018-10-01 Servier

Servier en Will Pharma fietsen Zuiderzee Klassieker

Medewerkers van Servier en Will Pharma, beiden lid van de Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen, fietsten 29 september mee met de Zuiderzee Klassieker. Op het jaarlijkse wielerevent haalden zij geld op voor de Maag Lever Darm Stichting.

Servier nam deel met zestien teamleden en bracht uiteindelijk € 10.100,- bij elkaar voor de Maag Lever Darm Stichting.We investeren in de gezondheid van patiënten en in die van onze medewerkers’, zo laat het bedrijf weten. ‘Mede daarom doen we met een groep van zestien medewerkers mee aan de Zuiderzee klassieker 2018.’

Onderzoek spijsverteringsziekten
Will Pharma fietste met tien medewerkers mee tijdens de Zuiderzee Klassieker. Het bedrijf wist in totaal € 6.140,- aan donaties en sponsorgeld bij elkaar te brengen. Het bedrijf zegt graag bij te dragen aan onderzoek naar spijsverteringsziekten, onder andere als traditiegetrouwe sponsor van de Zuiderzee Klassieker. Het demonstreert volgens Will Pharma de overtuiging van het bedrijf dat er altijd een manier is om vooruit te blijven gaan.

Bekende wielrenners
In totaal haalden de 1.200 deelnemende fietsers aan de Zuiderzee Klassieker een bedrag op van 246.838 euro. Onder hen bevonden zich de profrenners Bram Tankink en Anouska Koster en diverse oud-profwielrenners, zoals Gert Jakobs, Steven Rooks en Leontien van Moorsel.

Website Zuiderzee Klassieker

2018-10-01 Will Pharma.JPG